فرماندار قم با آیت‌الله حسینی بوشهری دیدار کرد
کد خبر: 3813616
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

فرماندار قم با آیت‌الله حسینی بوشهری دیدار کرد

گروه اجتماعی ــ مرتضی حیدری فرماندار قم با آیت‌الله حسینی بوشهری دیدار کرد.

فرماندار قم با آیت‌الله حسینی بوشهری دیدار کردبه گزارش ایکنا از قم، مرتضي حيدري فرماندار قم امروز 31اردیبهشت‌ماه با آيت‌الله حسيني بوشهري دبير شوراي عالي حوزه‌هاي علميه ديدار و گفتگو كرد.

آيت‌الله حسيني بوشهري در اين ديدار ابتدا ضمن استقبال از فرماندار بیان کرد: از مشورت حداکثر استفاده را ببرید ،با تشکیل اتاق فکر در موضوعات مختلف از جمله مسائل اقتصادی اجتماعی ،فرهنگی و عمرانی از اندیشمندان ،حوزوی ،دانشگاهی و افراد با تجربه و متخصص برای حل وفصل امورات مردم غفلت نورزید .

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه افزود :تعامل با مردم را جدی بگیرید و با برقراری ارتباط صمیمی آنان را در جریان مسائل قرار دهید ،با آن‌ها زندگی کنید و در غم و شادی آن‌ها شریک باشید و از یک جانبه گرایی پرهیز کنید.

آیت‌الله بوشهری با اشاره به مسائل فرهنگی از فرهنگ متنوع و بالنده شهر قم که در نوع خود بی‌نظیر ومقوم یک اجتماع هدفمند و پویا است، گفت: از این پتانسیل در جهت حل معضلات اجتماعی خصوصا آسیب‌های اجتماعی با صداقت بهره بگیرند و در هدایت افکار عمومی به سمت نمادهای ایرانی و اسلامی منجمله در معماری شهری و ساختمان‌های شهر و روستا اهتمام جدی داشته باشند .

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با برنامه‌ریزی گسترده و جامع در حیطه مسئولیت خود نسبت به مقابله با تهاجم فرهنگی ، اشاعه و گسترش فرهنگ غنی اسلامی و شیعی قدم‌های موثر بردارید و به جنبه‌های مثبت فرهنگ ایرانی و اسلامی به خصوص معارف اهل بیت که در جان و دل مردم ریشه دارد توجه کنید .

انتهای پیام

captcha