محفل انس با قرآن در دانشگاه تفرش برگزار شد
کد خبر: 3811492
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

محفل انس با قرآن در دانشگاه تفرش برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به مناسبت فرا‌رسیدن ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با هدف ایجاد فرصتی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش به مناسبت فرا‌رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی، محفل انس با قرآن کریم با هدف ایجاد فرصتی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی با حضور امام جمعه محترم شهرستان، ریاست دانشگاه تفرش، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مسئولین و دانشجویان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه تفرش برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی اسلامی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم معنوی گفت: انس با قرآن کریم کلید نجات و خروج از فتنه‌ها است.
وی با بیان این که قرآن کریم، شفا برای دردهای بزرگ از جمله کفر، نفاق و انحراف است افزود: اگر به‌دنبال کسب سعادت و زندگی سعادتمندانه و خیر دنیا و آخرت می‌باشید با قرآن مانوس بوده و به آن تمسک کنید.
اسلامی بی‌توجهی به قرآن، عدم یادگیری قرآن و عدم تدبر و تفکر در آیات و روایات این کتاب آسمانی را مهمترین گلایه‌های قرآن از مسلمانان عنوان و اضافه کرد: بیگانه بودن نسبت به قرآن انسان را در انتخاب، زندگی، ازدواج و درس دچار سردرگمی و تردید نموده وموجبات ایجاد فتنه را فراهم می‌آورد.
تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری بین‌المللی قرآن کریم علیرضا احمدی و حسین بیات قاری ممتاز کشوری و اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح حنان از مهمترین برنامه‌های جانبی این محفل نورانی بود که با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی و به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه تفرش و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، موسسه قرآنی نور و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفرش در دانشگاه تفرش برگزار شد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۶
0
0
بهترین برنامه تو این چند سال تفرش و دانشگاهش
مدیریت برنامه عالی بود
مهدی پاشازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۵
0
0
خیلی محفل پر باری بود
captcha