اعلام‌ برنامه‌های ‌قرآنی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان
کد خبر: 3811084
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

اعلام‌ برنامه‌های ‌قرآنی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی این مرکز ‌در ماه رمضان را ‌تشریح کرد.

سجاد محمدی، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، در رابطه با ویژه‌‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان بیان کرد: توجه به امور قرآنی در کل سال یک رسالت ذاتی حوزه علمیه است زیراکه بر این باور و عقیده هستیم که طلبه بدون قرآن اصلاً طلبه نیست. لذا اگر برنامه‌های قرآنی در ادارات دیگر در حد روخوانی قرآن عمومی است حوزه علمیه جلسات آموزش تخصصی قرائت، تفسیر و مفاهیم را رسالت خود می‌داند.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است و در همه ادارات قرآن مورد توجه قرار می‌گیرد در این مرکز نیز همین گونه عمل می‌شود، ادامه داد: مجموعه امور فرهنگی حوزه علمیه خواهران در ماه مبارک رمضان در قالب یک شورای توسعه و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که همه 9 مدرسه علمیه در سطح استان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
محمدی به برنامه‌های قرآنی این مرکز اشاره و تصریح کرد: جزء خوانی قرآن کریم در همه ما به صورت عمومی و روزانه برگزار می‌شود و همه بانوان نیز می‌توانند در این جلسات حضور پیدا کنند. همچنین نشست‌های تفسیر در دو دسته عمومی و تخصصی‌تر ویژه طلاب، جلسات ترتیل، صحیح‌خوانی و مسابقه حفظ جزء 30 در بین طلبه‌های سطح پایین و جزء‌های بیشتر ویژه طلبه‌های سطح بالا از جمله فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران در ماه رمضان است و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
وی در پایان گفت: مسابقه حفظ جزء 30 نیز در سال گذشته اجرا شد که بیش از 500 طلبه در آن شرکت کردند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۹
0
0
سجاد محمدی سخنگوی طلبه های خواهر؟!مگه خواهران طلبه خودشون مردن که یه مرد سخنگوشون باشه؟
captcha