رونمایی از 13 جلد کتاب درباره علم دینی
کد خبر: 3806415
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
در همایش علم دینی مطرح شد:

رونمایی از 13 جلد کتاب درباره علم دینی

گروه حوزه‌های علمیه ــ رئیس همایش «علم دینی و کاربست آن نظام آموزش و پرورش» از بررسی صد چکیده مقاله و انتخاب 50 مقاله برای این همایش خبر داد و گفت: 13 جلد کتاب در مراسم امروز رونمایی خواهد شد که سه جلد آن حاصل همکاری جمع امروز است.

بررسی 100 چکیده مقاله مرتبط با علم دینیبه گزارش ایکنا ابراهیم علیپور، رئیس همایش «نظریه علم دینی و کاربست آن در نظام آموزش و پرورش»، 5 اردیبهشت در افتتاحیه این همایش که در دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد گفت: یکی از مطالبات دیرینه نظام و رهبری این موضوع علمی مهم و در عین حال چالش‌برانگیز است؛ بنابراین توفیقی است که با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه و آموزش و پرورش به بحث در این عرصه پرداخته شود.

وی افزود: این همایش به وعده و نسیه بسنده نکرده بلکه 13 جلد کتاب در مراسم امروز رونمایی خواهد شد که سه جلد آن حاصل همکاری جمع امروز است.

علیپور تصریح کرد: حاصل تلاش همکاران بنده، بررسی صد مورد چکیده، عرضه 50 مقاله علمی و 13 کتاب است؛ همچنین شش پیش نشست داشتیم که برخی از آن ها بالغ بر 4500 بار از سوی جامعه علمی دانلود شده و در فضای بین المللی نیز تاثیرگذار بوده است.

رئیس همایش نظریه علم دینی و کاربست آن در آموزش و پرورش بیان کرد: باید اندیشه جوانان را برای ورود به این مباحث مهم فراهم کنیم و از دانشگاه قم و دانشگاه آزاد  تقدیر می‌کنم که وارد همکاری با ما شدند.

 انتهای پیام  

captcha