شهردار قم با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد
کد خبر: 3804074
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

شهردار قم با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد

گروه اجتماعی ــ سقائیان‌نژاد شهردار قم ضمن دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی گزارشی از برنامه‌های خدمت‌رسانی به زائرین در نیمه شعبان ارائه کرد.

شهردار قم با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کردبه گزارش ایکنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم، امروز به همراه قائم‌مقام و برخی مدیران و معاونین شهرداری با حضور در موسسه امام سجاد با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز در دیدار با دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران شهرداری قم ‌گفت: شهرداری قم در امور مختلف موفق بوده است، کار شهرداری قابل تقدیر است، اما اطلاع رسانی شهرداری باید وسیع باشد تا مردم از امور انجام شده مطلع گردند.

این مرجع تقلید اظهار کرد: نیمه شعبان برای قم ویژگی خاصی دارد، بنابراین باید آماده پذیرش و خدمت در جهات مختلف بود، میزبانی قم در نیمه شعبان یک حرکت فرهنگی مهم است.

آیت‌الله مکارم شیرازی در ادامه گفت: مردم هنوز نگران سیل‌های احتمالی هستند، باید از همین حالا مکان‌های آسیب پذیر را پیش‌بینی و مراقبت کرد، مناطقی که در حاشیه رودخانه‌ها ساخته شده باید در صورت لزوم تخلیه شود و همواره برای این گونه اتفاقات آماده بود.

وی تصریح کرد: شهرداری قبل از زیباسازی و نظافت شهر باید مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار دهد، چون همگان قم را به عنوان یک شهر مذهبی و فرهنگی بزرگ می شناسند، البته کارها و تلاش های فرهنگی شهرداری قم بر کسی پوشیده نیست و قابل تقدیر است.‌‌


یادآور می‌شود؛ شهردار قم در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای مقابله با سیلاب در قم و همچنین فعالیت‌های ستاد نوروزی و برنامه‌های خدمات‌رسانی در نیمه شعبان ارائه کرد.
هم‌چنین معاون خدمات شهری شهردار قم نیز در این دیدار آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار پارکینگ برای خدمات‌رسانی به زائرین در نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد.

انتهای پیام

captcha