ارسال 700 مقاله به همایش پژوهش‌های قرآنی
کد خبر: 3803765
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳

ارسال 700 مقاله به همایش پژوهش‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از ارزیابی مقالات دوازدهمین همایش پژوهش‌های قرآنی در دو سطح علمی ترویجی و علمی پژوهشی خبر داد و گفت: 700 مقاله از کشوررهای مختلف به این همایش ارسال شد.

ارسال 700 مقاله به همایش پژوهش‌های قرآنیبه گزارش ایکنا از قم به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، رضا امانی، معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در دوازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی که از امروز صبح در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم در حال برگزاری است، گفت: درباره محور برگزاری این همایش بین‌المللی گفت: عنوان این دوره از همایش «قرآن کریم و ایمان به وعده‌های الهی» نامگذاری شده بود که سال گذشته و در دوره قبل، از پوستر این دوره از همایش رونمایی شد.
وی افزود: تا پایان مهلت مقرر برای دریافت مقالات این دوره قریب به 700 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این میان ۳۶ مقاله از محققانی از کشور‌های عراق، پاکستان، عمان، لبنان، سوریه، تایلند و تونس دریافت شد و تعدادی از مقالات امروز در همایش همراه با ارائه سه مقاله برتر داخلی ارائه می‌شود.
معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان این که امسال مسئولیت کمیته ارزیابی مقالات به دانشکده علوم قرآنی آمل واگذار شد، ادامه داد: امسال ارزیابی مقالات در چند مرحله و در 2 سطح علمی ترویجی و علمی پژوهشی انجام شد.
امانی بیان کرد: در مراسم اختتامیه همایش از 3 مقاله برتر بخش داخلی و 3 مقاله برتر بخش خارجی تجلیل می شود.
گفتنی است، مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی ساعت 18 تا 20 امروز 25 فروردین ماه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha