30 هزار اثر به جشنواره «آیینه زمان» ارسال شده‌است/ مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین‌ماه
کد خبر: 3803374
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
ناصر حمزه‌ای:

30 هزار اثر به جشنواره «آیینه زمان» ارسال شده‌است/ مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین‌ماه

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به این‌که مهلت ارسال اثر در جشنواره آیینه زمان تا 31 فروردین سال جاری تمدید شده‌است، گفت: تا کنون 30هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال شده‌است.

30 هزار اثر به جشنواره «آیینه زمان» ارسال شده‌است/ مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین‌ماهبه گزارش ایکنا از قم، ناصر حمزه‌ای، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، امروز 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: برمبنای بند 36برنامه‌ ششم توسعه، آموزش و پرورش موظف به ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان است؛ برهمین مبنا مسابقه‌‌ای با عنوان «آیینه‌ زمان» و با محور قراردادن شخصیت و سیره‌ زندگی امام خمینی(ره) توسط وزارت آموزش و پرورش کشور برنامه‌ریزی شده‌است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی قشر دانش‌آموز و فرهنگی جامعه به‌عنوان افرادی تاثیرگذار با اندیشه‌ها، سبک و سیره‌ بنیان‌گذر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) است، تا دانش‌آموزان و فرهنگیان با مراجعه به مخازن تاریخ و مطالعه‌ زندگی ایشان، این شخصیت بزرگ را از زبان خود ایشان در صحیفه‌ نور، و از زبان افراد موثق دیگر بشناسند و گذشت زمان موجب جدایی نسل جدید از شخصیت‌های برجسته‌ انقلاب اسلامی نشود.

حمزه‌ای در خصوص بخش‌های این جشنواره گفت: این مسابقات در 22 رشته از جمله سرود جمعی، نمایش صحنه‌ای و عروسکی، نقاشی با ابزارهای مختلف، گرافیک، تولید فیلم کوتاه و پادکست، محتوای ادبی و...برگزار می‌شود و دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم بیان کرد: مهلت ارسال اثر در این جشنواره تا 25 اسفند سال گذشته بود که به دلیل استقبال بالای فرهنگیان و دانش‌آموزان و ترافیک ایجاد شده در سامانه‌ ارسال آثار، مهلت ارسال آثار تا 31 فروردین سال جاری تمدید شده‌است.

وی در خصوص متولیان برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات به همت معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود که صفر تا صد بخش اجرایی آن به آموزش و پرورش استان قم واگذار شده و استان قم میزبان شرکت‌کنددگان در این مسابقه خواهد بود.
حمزه‌ای بیان کرد: تا کنون 30هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال شده‌است که از این تعداد 300 صاحب اثر به تناسب فاخر بودن اثر و تحت نظر داوران برجسته‌ کشوری به‌عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد، هم‌چنین اختتامیه این مسابقات بعد از ماه رمضان، با میزبانی استان قم و باحضور دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده این جشنواره همراه با برنامه‌های فرهنگی، زیارتی، تفریحی طی یک اردوی 3روزه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مهدی آقامیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۹
0
0
باسلام وعرض ادب ، نتایج جشنواره کی مشخص و اعلام میشه؟ باسپاس
رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۱
0
0
سلام ما چند اثر فرستادیم ولی اعلام نتایج نیومده .کی و کجا اعلام کردید؟
captcha