چهل سالگی انقلاب فرصتی برای بازخوانی خاطرات این دوران
کد خبر: 3786027
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

چهل سالگی انقلاب فرصتی برای بازخوانی خاطرات این دوران

گروه اجتماعی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: چهل سالگی انقلاب فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های امام و فرصتی برای بازخوانی خاطرات آن دوران است.

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: باید چهل سال را مرور کنیم اما با درک انقلاب و در این راستا واقعیت انقلاب را به دنیا معرفی کنیم.
وی اظهار کرد: باید مراقبت کنیم تا از اهداف انقلاب دور نشویم و این ایام فرصتی برای بازخوانی خدمات چهل ساله انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: 40 سالگی انقلاب فرصتی برای بازخوانی خاطرات دوران انقلاب است.
سروری به نحوه اجرای برنامه‌های این ایام نیز اشاره و عنوان کرد: برنامه‌های این ایام توسط کمیته تخصصی و از سوی ستاد پیروزی انقلاب برنامه‌ریزی شده و مسئولیت اجرای آن را کمیته‌های مذکور برعهده دارند.
وی افزود: باید روحیه امیدواری به نسل آینده را در نسل جوان تقویت کنیم چراکه دشمنان بدنبال ایجاد روحیه یأس در بین نسل جوان هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های ارائه شده در این ایام مستدل، منطقی و باورپذیر برای مردم باشد، تأکید کرد: شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام راهپیمایی 22 بهمن است.
انتهای پیام

captcha