برگزاری ۱۵۰ گفتمان دینی دانش‌آموزی در کردستان
کد خبر: 3784756
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

برگزاری ۱۵۰ گفتمان دینی دانش‌آموزی در کردستان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری ۱۵۰ گفتمان دینی دانش‌آموزی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر سنندج خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری 150 گفتمان دینی دانش‌آموزی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرسنندج خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 110 گفتمان دینی آن برگزار شده و ما بقی تا پایان سال برگزار خواهد شد.
وی افزود: از این تعداد گفتمان دینی 80 گفتمان در مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش و 70 گفتمان در مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج عنوان کرد: تلاش جهت بررسی و رفع آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی بین جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که با رفع مشکلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی در جوانان امروزه می‌توانیم نسل‌های آینده را نیز تا حد زیادی از این آسیب‌ها دور کنیم.
وی با اشاره به اینکه آسیب‌ها مانع رشد و حرکت انسان به سمت کمال است، اعلام کرد: باید آسیب‌ها را شناسایی و برطرف کرد تا زمینه رشد و سعادت و کمال فراهم شود.
حجت‌الاسلام کاوه تقلید از الگوهای غربی و تحت تأثیر قرار گرفتن جوانان از ضد ارزش‌ها را به عنوان مصادیق آسیب‌های اجتماعی عنوان و بیان کرد: می توان با تأسی گرفتن از احکام الهی و رعایت کردن موازین شرعی برتمام این آسیب ها غلبه کرد.
وی یادآور شد: هر جامعه‌ای با شرایط خود با انواعی از انحرافات و مشکلات روبروست که تأثیرات مخربی روی فرایند ترقی آن جامعه دارد و شناخت آسیب‌ها می‌تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی ترقی هموار کند.
انتهای پیام

captcha