فراخوان هفتمین جشنواره طریق جاوید اعلام شد
کد خبر: 3783272
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

فراخوان هفتمین جشنواره طریق جاوید اعلام شد

گروه دانشگاه ــ فراخوان هفتمین جشنواره سراسری ادبی طریق جاوید با محوریت هویت و خودباوری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از سوی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، این جشنواره با هدف بسط و ترویج اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی برای رسیدن به استقلال همه‌جانبه و به منظور احیای هویت اسلامی در سه بخش شعر (کلاسیک و نو)، داستان کوتاه و خاطره‌نویسی با مشارکت معاونت فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بر اساس آیین‌نامه و ضوابط مندرج در این فراخوان، ارسال آثار در مرحله نخست از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.sccir.ir است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر را در هر بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

۱۵ اسفند، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است و نتیجه اولیه انتخاب آثار در ۲۵ فروردین سال آینده اعلام خواهد شد.

موضوعات جشنواره شامل «جوان و هویت ایمانی»، «بیداری از منظر امام خمینی(ره)»، «خودباوری از منظر امام خمینی(ره)»، «انسان‌شناسی از منظر امام خمینی(ره)»، «آزاداندیشی و هویت اخلاقی»، «مقاومت و هویت فرهنگی - تاریخی»، «اخلاق‌مداری و هویت دینی»، «انقلاب اسلامی ایران، احیای هویت اسلامی»، «امام خمینی(ره) و هویت اخلاقی»، «نهضت‌های رهایی بخش»، «۴۰ سالگی انقلاب اسلامی»، «عدالت اجتماعی» و «جنگ، دفاع مقدس و شهدا» است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار و یا کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.sccir.ir مراجعه یا با شماره‌های ۱۶-۶۶۹۷۰۶۱۴-۰۲۱ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام
captcha