ارتباط مناسب والدین و فرزندان ضامن بقا خانواده است
کد خبر: 3741059
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

ارتباط مناسب والدین و فرزندان ضامن بقا خانواده است

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: ارتباط مناسب و مشفقانه پدر در منزل با همسر و فرزندان ضامن بقا و سلامتی کانون گرم خانواده است.

ارتباط مناسب والدین و فرزندان ضامن بقا خانواده است

حجت‌الاسلام علی‌رضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: والدین با اهمیت به حضور بیش‌تر و مؤثر در خانواده با اهمیت دادن به روح و الزامات روانی فرزندانشان می‌توانند به کارکردهای صحیح تربیتی خانواده جامه عمل بپوشانند.
وی با اشاره به اینکه فراموش نکنیم که فرزندان و افراد خانواده ما بیش از نیازهای جسمانی به آرامش روانی و درک متقابل نیازمندند، افزود: ارتباط مناسب و مشفقانه پدر در منزل با همسر و فرزندان ضامن بقا و سلامتی کانون گرم خانواده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی و حرکت همگانی مردم برای تغییر بنیادین ارزش‌های نظام، دشمنان همواره از طریق برنامه‌های مختلف سعی در اختلال در نظام برنامه‌های کشورمان و همچنین فروپاشی بنیان خانواده‌ها داشته‌اند.
وی بیان کرد: بدین ترتیب دشمن زخم خورده از شکست در حوزه‌های نظامی به فکر راه‌های پنهانی‌تر و البته کشنده‌تری برای نابودسازی نظام افتاد. در این دوره استحاله از درون و تهی‌سازی معانی ارزشی جامعه مهم‌ترین هدف دشمن قرار گرفت. دشمنان تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و در صدد حمله به جوانان ما برآمدند.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بر توجه والدین به فرزندان در زمینه تربیت درست آنها تأکید کرد و یادآور شد: معیار و ملاک اصلی تعلیم و تربیت فرزندان مبانی اسلامی و دینی است و نباید به این مهم بی‌توجه بود.
انتهای پیام

captcha