رضایت قاریان قرآن مسابقات اوقاف از کیفیت برگزاری
کد خبر: 3733168
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

رضایت قاریان قرآن مسابقات اوقاف از کیفیت برگزاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - شرکت‌کننده در رشته قرائت تحقیق چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قم گفت: داوری این دوره از مسابقات بسیار خوب بود همچنین عمده متسابقین از وضعیت صوت و قرعه‌های تلاوت و کیفیت صدا رضایت داشتند.

رضایت قاریان قرآن مسابقات اوقاف از کیفیت برگزاریصغری قربانی، شرکت کننده در رشته قرائت تحقیق چهل و یکمین دوره مسابقات قران اوقاف استان قم در گفت و گو با ایکنا از قم گفت: داوری این دوره از مسابقات بسیار خوب بود همچنین عمده متسابقین از وضعیت صوت و قرعه‌های تلاوت و کیفیت صدا رضایت داشتند.

وی افزود: یکی از مشکلات این مسابقات این بود که ما بلافاصله بعد از مرحله مقدماتی استانی وارد مرحله نهایی شدیم و از برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم در کنار قرائت تحقیق اطلاعی نداشتیم.

قربانی با بیان اینکه نیم جزء از جزء 28 قرآن برای حفظ و مفاهیم در نظر گرفته شده بود تصریح کرد: قرعه اینجانب آیه 135 سوره بقره بود که از لحاظ وقف و ابتدا و صوت و لحنی خوب بود ولی اگر آیاتی انتخاب شوند که از لحاظ مفهومی هم پیام های تاثیرگذارتری دارند بهتر است.

وی پیشنهاد کرد تا با تبلیغات میدانی بیشتر مستمعین و مخاطبان بیشتری به سالن برای شنیدن قرائت ها حضور داشته باشند و در عین حال از روند رو به رشد بهره بردن مردم از محافل قرآنی اوقاف تقدیر کرد.

قربانی با بیان اینکه مجالس و محافل قرآنی برای بانوان در کشور کم است گفت: همین مسئله سبب شده تا قارین زن نتوانند از هنر تلاوت قرآن بهره لازم را ببرند.

وی از گنجاندن رشته  دعاخوانی به مجموعه مسابقات در چند  سال اخیر به عنوان یکی از نقاط جالب در مسابقات اوقاف یاد کرد.

یادآور می شود چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم از اول مرداد آغاز شده و تا ششم مرداد ماه در دو بخش زنان و مردان بالای 18 سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha