شهدا از آرمان‌های اسلام ناب محمدی دفاع کردند
کد خبر: 3732037
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

شهدا از آرمان‌های اسلام ناب محمدی دفاع کردند

گروه فرهنگی- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: شهدا با تأسی به حضرت امام حسین (ع) از اهداف و آرمان‌های اسلام ناب محمدی دفاع کردند.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از بنیاد شهید و امورایثارگران یزد، حجت‌الاسلام علی گندمی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد شب گذشته در یادواره 13 شهید روستای سورک اظهار کرد: شهدا با تأسی به حضرت امام حسین (ع) از اهداف و آرمان‌های اسلام ناب محمدی دفاع کردند.
حجت‌الاسلام گندمی خاطرنشان کرد: بزرگداشت مقام شهدا ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و موجب خنثی شدن توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جهان خوار است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد، افزود: ملت قهرمان ایران در 40 سال گذشته با مقاومت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی عظمت خود را نشان داده و باید همچنان استوار در این مسیر حرکت کند.
کاظم مشهدی بافان، یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم بابیان خاطراتی از دوران باشکوه دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان مؤمن و انقلابی ما چه در دوران رژیم طاغوت و چه پس‌ازآن در دوران نبرد هشت‌ساله با دست‌خالی به نبرد استکبار رفتند و حماسه آفریدند.
مشهدی بافان با اشاره به مشکلات کشور در مقطع کنونی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و همه به‌خوبی این مسئله را لمس کرده‌اند و واقعیتی انکارناپذیر است ولی باید با تأسی از شهدای والامقام این مشکلات را کنار هم تحمل‌کنیم و اجازه ندهیم استکبار از این حربه برای فشار به ملت قهرمان ایران استفاده کند.
یادآور می شود در این مراسم با حضور مسئولین از خانواده شهدای والامقام روستای سورک تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha