آغاز اجرای طرح مشوق بیمه‌ای کارفرمایان در یزد
کد خبر: 3732036
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

آغاز اجرای طرح مشوق بیمه‌ای کارفرمایان در یزد

گروه اجتماعی- مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یزد از آغاز اجرای طرح مشوق بیمه‌ای سهم کارفرمایان در استان خبر داد.

آغاز اجرای طرح مشوق بیمه‌ای کارفرمایان در یزد

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فریبا آیت اللهی، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از آغاز اجرای طرح مشوق بیمه ای سهم کارفرمایان در استان خبر داد و اظهار کرد: کارفرمایان در صورت به کارگیری نیروی کار جدید از ٢٠درصد حق بیمه سهم کارفرما معاف می شوند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یزد افزود: اجرای این طرح بر حفظ اشتغال موجود و افزایش فرصت های شغلی در استان تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اهتمام دولت در امر اشتغال و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: طرح مشوق های بیمه ای سهم کارفرما اجرایی شد که در این طرح، کلیه کارفرمایان کارگاه های فعال و دارای کد کارگاهی تامین اجتماعی (مشمول طرح) در صورت به کارگیری فارغ التحصیل دانشگاهی لیسانس به بالا که در یکی از کاریابی ها ثبت نام نموده و کمتر از یکسال سابقه بیمه دارند، می توانند از معافیت حق بیمه استفاده نمایند.

آیت اللهی خاطر نشان کرد: کارفرمایان به ازای هر دو نفر بیمه شده فعلی می توانند یک نفر نیروی فارغ التحصیل جدید جذب و از معافیت مذکور استفاده نمایند.

یادآور می شود کارفرمایان و فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.

انتهای پیام

captcha