فضای مجازی؛ تاثیرگذارترین مکان جهت جذب مخاطبین جوان کشور
کد خبر: 3732030
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

فضای مجازی؛ تاثیرگذارترین مکان جهت جذب مخاطبین جوان کشور

گروه سیاسی - معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه، فضای مجازی را تاثیرگذارترین مکان برای جذب مخاطبین بخصوص جوانان عنوان کرد و گفت: دشمن از عملیات جنگ نرم و فضای مجازی به نحو احسن استفاده می کند و ما نیز باید در این مورد هوشیار بوده و از ظرفیت مجازی استفاده کنیم.

فضای مجازی؛ تاثیرگذارترین مکان جهت جذب مخاطبین جوان کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یونس علی جو معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه صبح امروز در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و راه اندازی عملیات روانی، موجب بی اعتمادی مردم به نظام شده است.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نباید از ظرفیت عظیم و پرمخاطب فضای مجازی چشم پوشی کرد چرا که مخاطبین اصلی بخصوص جوانان در این فضا فعالیت دارند.

علی جو با اشاره به اینکه دشمن به خوبی از ظرفیت فضای مجازی در جنگ نرم بهره برده است، تصریح کرد: ما باید به جای اجرای برنامه های روتین همچون برگزاری نمایشگاهها، از ظرفیت عظیم فضای مجازی برای ایجاد نشاط و امید آفرینی در مردم و نسل جوان استفاده کنیم.

وی یادآور شد: امروز دیگر حالت دفاعی در برابر جنگ نرم دشمن پاسخگو نیست بلکه باید حالت تهاجمی به خود گرفته و با ایجاد فضای مورد اعتماد نسل جوان در فضای مجازی، امید را در دل آنان زنده نگه داریم.

انتهای پیام

captcha