محرومین جامعه، صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند
کد خبر: 3732026
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

محرومین جامعه، صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند

گروه سیاسی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز در برابر یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم، گفت: به دلیل تورم و مشکلات اقتصادی، امروز کمیته امداد با مشکلات فراوان اقتصادی و مراجعات فراوان مردم محروم جامعه مواجه است و همین محرومین صاحبان اصلی نظام هستند که باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

محرومین جامعه، صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز به دلیل مواجهه با جنگ نابرابر اقتصادی، باید با مفاسد اقتصادی برخورد قاطعانه و جدی صورت گیرد.

وی محرومین را صاحبان اصلی نظام عنوان کرد و افزود: دشمن درصدد است تا با ایجاد دلسردی و رعب و وحشت در دل مردم بخصوص قشر ضعیف و محروم جامعه، کشور را به سمت ناامیدی سوق دهد.

سهندی ادامه داد: امروز کمیته امداد با افزایش مراجعات روبروست و متاسفانه اثرگذاری خدمات نیز کمتر شده است به طوری که سال گذشته امکان افزایش مستمری مددجویان میسر بود ولی امسال محقق نشده است.

وی تصریح کرد: باید با اصنافی که خودسرانه قیمت ها را به صورت لحظه ای افزایش می دهند، برخورد جدی صورت گیرد تا کشور بیش از این با مشکلات اقتصادی و تورم دست و پنجه نرم نکند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طی 3 ماهه نخست سال جاری به اندازه یک سال گذشته مساعدت و خدمات به مردم از سوی کمیته امداد ارائه شده است تا بتوانند از بحران عبور کنند ولی این موارد فقط حالت تسکین را دارد.

وی با اشاره به اینکه گزارش عملکرد سازمان ها و نهادهای کشور طی 40 سال پیروزی انقلای باید مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: تریبون نماز جمعه ها و صدا و سیما ظرفیت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد 40 ساله می باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه آستانه تحمل ادارات و مسئولین باید افزایش یابد، گفت: مشکلات اقتصادی موجب پرخاشگر شدن بسیاری از مردم گردیده که همین امر باید از سوی ادارت مورد توجه بوده و با عنایت بیشتری با مراجعین برخورد نمایند.

انتهای پیام

captcha