لزوم ارائه گزارش عملکرد نهادهای مختلف کشور طی 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3732020
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

لزوم ارائه گزارش عملکرد نهادهای مختلف کشور طی 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی

گروه سیاسی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم ارائه گزارش عملکرد نهادهای مختلف کشور به مردم طی 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مقام نعظم رهبری نیز بارها تاکید نموده اند که نهادهای کشور در گزارش عملکرد ضعیف می کنند.

لزوم ارائه گزارش عملکرد نهادهای مختلف کشور طی 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم و باید برنامه هایی بسیار متمایز را در سطح کشور به اجرا بگذاریم.

وی افزود: برنامه های اجرایی امسال باید جذبه کافی داشته باشند و با ایده ها و طرح های جدیدی اجرا شوند و طرح موضوعات در بنرها و اطلاع رسانی ها مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: مهم ترین مساله در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارائه گزارش عملکرد نهادهای مختلف کشور طی این 40 سال می باشد تا عملکرد خود را برای مردم کشور شفاف سازی نمایند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید نموده اند که نهادهای کشور در گزارش عملکرد ضعیف می کنند، تصریح کرد: کارها و خدمات بسیار ارزنده د شایسته ای توسط نهادهای مختلف کشور طی این 40 سال انجام شده است ولی به دلیل نبود گزارش عملکرد مناسب مردم اطلاعات کافی در این زمینه ندارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: کارآمدی نظام جمهوری اسلامی نیز باید برای نسل جوان که نسل های گذشته را ندیده اند، تبیین گردد چرا که نسل کنونی اطلاعات کافی نداشته و گاهی از سر بی اطلاعی مقام معظم رهبری و مسئولین کشور را نادانسته زیرسوال می برند.

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حساسیت بالایی دارد، یادآور شد: برنامه های امسال نه تنها باید ضعیف تر نباشد، بلکه باید بسیار قوی تر و تاثیرگذارتر از سالهای گذشته و پرشکوه برگزار گردد تا دشمنان نظام مایوس شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: ادارات و نهادهای مختلف کشور نباید در ارائه برنامه های اجرایی خود با نگاه اداری بنگرند بلکه باید به عنوان وظیفه انقلابی، ملی و دینی که حیثیت نظام است نگاه کرده و برنامه های خود را بر این مبنا ارائه دهند.

انتهای پیام

captcha