رئیس دفتر سیاسی حماس تهدید به ترور شد
کد خبر: 3731778
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

رئیس دفتر سیاسی حماس تهدید به ترور شد

گروه بین‌الملل ـ آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل، یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تهدید به ترور کرد و گفت: هیچ تروریستی از مصونیت برخوردار نیست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم؛ آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل  با تهدید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس به ترور تصریح کرد: سنوار کسی است که تجربه زیادی با اسرائیل دارد و باید بداند بالاخره زمانی خواهد رسید که همه چیز تمام می‌شود.

وی مدعی شد که رهبران حماس را به انتخاب بحران در غزه به جای بهترکردن وضعیت زندگی ساکنان آن متهم کرد.

گفتنی است؛ ارتش اسرائیل به صورت رسمی از کشته شدن یکی از عناصر خود در نوار غزه خبر داد و جنبش حماس را مسئول کشته‌شدن او دانست و به دنبال آن  کابینه کوچک اسرائیل (کابینه رسیدگی به امور امنیتی و سیاسی) با انجام حملات نظامی به نواز غزه موافقت کرد.

همچنین، ارتش اسرائیل شب گذشته  به بهانه پاسخ به هدف قرار گرفتن نظامیان خود در مرزهای شرقی، حملات گسترده‌ای  نظامی را علیه نوار غزه انجام داد.

در همین رابطه، جنگنده‌های اسرائیلی، پایگاه‌های وابسته به گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در مناطق مختلف غزه حمله کردند که این حملات 4 کشته برجای گذاشت که سه تن از آنها از نیروهای گردان‌های عزالدین قسام و یک تن از آنها از غیر نظامیانی بود که برای مشارکت در راهپیمایی‌های بازگشت در این منطقه حاضر شده بود.

انتهای پیام

captcha