یازدهمین دوره جشنواره «زیرسایه خورشید» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3729274
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

یازدهمین دوره جشنواره «زیرسایه خورشید» در یزد برگزار می‌شود

گروه معارف- مسئول کانون جوانان دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد از برگزاری یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» در این استان خبر داد.

یازدهمین دوره جشنواره «زیرسایه خورشید» در یزد برگزار می‌شود 

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌ الاسلام مهدی مهدوی‌ نژاد، مسئول کانون جوانان دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: جشن زیرسایه خورشید در 17 کشور دنیا همزمان با دهه کرامت در قالب های مختلف برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار تشکل در سراسر کشور متولی برگزاری این جشن هستند افزود: در استان یزد نیز انصار ولایت با همکاری  تشکل ها، هیات های مذهبی، خیران، مسئولان و مردم این جشن را برای یازدهمین سال اجرا می کند.

مهدوی نژاد ادامه داد: در یزد 500 نفر به صورت مستقیم، 500 نفر به صورت غیر مستقیم و همچنین در سایر شهرستان های استان 1400 نفر مشغول فعالیت برای برگزاری باشکوه این جشن هستند.

وی با اشاره به اینکه سه هزار نفر در کل استان به صورت رایگان و با نیت خادمی در حال خدمت هستند گفت: تاکنون استان یزد در برگزاری جشن زیر سایه خورشید دارای رتبه‌ های برتر کشوری شده است.

مسئول کانون جوانان دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد تعمیق باورهای مردم با آوردن حال و هوای حرم رضوی به شهرها و زیارت از راه دور، خدمت‌ رسانی به محرومان، تزریق لطافت روحی و معنوی خاصی که با حضور خدام حرم رضوی در مردم ایجاد می شودو.... را از اهداف برگزاری این جشن برشمرد و گفت: جشن زیر سایه خورشید مردمی‌ ترین حرکت فرهنگی و مذهبی در سطح کشور است که تشکل‌ های خودجوش مردمی متولی برنامه ها هستند.

مسئول هیئت انصار ولایت یزد تصریح کرد: جشنواره زیر سایه خورشید در آینده‌ ای نزدیک به‌ عنوان جشنواره بین‌ المللی به ثبت خواهد رسید و در سطح بین‌ المللی جشنواره مطرح خواهد بود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جلیل راضی اردکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۹
0
0
با سلام ضمن تشکر اینجانب اعلام آمادگی در هر فعالیتی که ولینعمتمان خوشحال شود را دارم با تشکر
captcha