برگزاری مسابقه «بخوان» در ایام مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3708374
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

برگزاری مسابقه «بخوان» در ایام مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ مسابقه «بخوان» همزمان با ایام مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با هدف انس هر‌چه بیشتر با آموزه‌های قرآنی در حال برگزاری است.

در ایام مسابقات بین المللی در «بخوان» شرکت کنید

به گزارش ایکنا؛ یکی از برنامه‌های جانبی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، مسابقه «بخوان» است که با هدف انس هر چه بیشتر با آموزه‌های قرآنی و تلاوت آیات نورانی طراحی شده است.
در این مسابقه، 14 تصویر گرافیکی برای شرکت‌کننده نمایش داده می‌شود که محتوای هر کدام از آن‌ها با یکی از آیات قرآن ارتباط داشته است و برای هر تصویر، سه گزینه قرار داده شده که با مراجعه به قرآن کریم، گزینه صحیح مشخص خواهد شد.
فرصت شرکت در مسابقه «بخوان» تا ظهر روز پنجم اردیبهشت‌ماه بوده و هم‌زمان با مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در عصر پنجم اردیبهشت، به قید قرعه به ۱۴ نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند عدد 35 را به سامانه پیامکی 10000114 ارسال و یا با مراجعه به سایت رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.oghaf.ir و یا سایت رسمی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به نشانی www.quraniran.info، همچنین در انتهای این خبر فرم سؤالات را دریافت کنند.

دریافت بروشور مسابقه «بخوان»
انتهای پیام

captcha