آغاز دومین روز از مسابقات بین‌المللی طلاب با بخش کتبی
کد خبر: 3708136
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

آغاز دومین روز از مسابقات بین‌المللی طلاب با بخش کتبی

گروه حوزه‌های علمیه ــ دومین روز از برگزاری دومین دوره مسابقات بین‌المللی طلاب با شرکت متسابقان در بخش کتبی آغاز به کار کرد.

آغاز دومین روز از مسابقات بین‌المللی طلاب با بخش کتبی

به گزارش ایکنا؛ دومین روز از برگزاری دومین دوره مسابقات بین‌المللی طلاب حوزه‌های علمیه سراسر جهان در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) شهر مقدس آغاز به کار کرد.
بر اساس این گزارش، طی امروز متسابقان در رشته‌های حفظ و قرائت در مسابقه کتبی شرکت کردند و به هشت سؤال که از تفاسیر المیزان فی تفسیر القرآن و التحریر و التنوری طرح شده بود پاسخ داده دادند.
در این دوره از مسابقات هر متسابق جمعا 120 امتیاز دارد که 20 امتیاز آن مربوط به بخش مفاهیم است، در این بخش نیز هشت سؤال به صورت کتبی مطرح می‌شود و دو سؤال نیز به صورت شفاهی از هر متسابق پرسیده می‌شود.
این مسابقات امروز و در نوبت صبح در رشته‌های خطابه، قرائت و حفظ دنبال می‌شود و اولین شرکت کننده در نوبت صبح پس از بخش کتبی شرکت کننده‌ای از کشور افغانستان خواهد بود و تا اذان ظهر به افق قم نیز ادامه می‌یابد.
یادآور می‌شود، امروز نیز مسابقات بدون تلاوت قاری افتخاری آغاز به کار کرد و این در حالی است که شهر مقدس قم، مهد قاریان برجسته و ممتازی است که از آنها استفاده‌ای نشده است.

 انتهای پیام

 

captcha