فراخوان «وعده‌های آخرالزمانی از نگاه قرآن» تمدید شد
کد خبر: 3707571
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

فراخوان «وعده‌های آخرالزمانی از نگاه قرآن» تمدید شد

گروه جامعه ــ دبیرخانه فراخوان «وعده‌های آخرالزمانی از نگاه قرآن» مهلت ارسال آثار به این همایش را تمدید کرد.

فوری//فراخوان «وعده‌های آخرالزمانی از نگاه قرآن» تمدید شد

‌‌به گزارش ایکنا؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه فراخوان وعده‌های آخرالزمانی از نگاه قرآن به مدت سه روز یعنی تا پایان روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه تمدید شد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب های علمی، ادبی و هنری تا این تاریخ به صندوق پستی mahdaviat97@chmail.ir ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کانون‌های مهدویت دانشجویی کشور (انوار مهدی«عج») به آدرس www.anwarmahdi.ir و یا پیام‌رسان سروش به آدرس @anwarmahdi مراجعه کنند.

همایش سراسری «وعده‌های آخرالزمانی از نگاه قرآن» در سه محور علمی، ادبی و هنری همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری کانون‌های مهدویت دانشجویی کشور(انوار مهدی«عج») و معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، ازجمله مهم‌ترین اهداف این همایش شامل «پاسخ به ندای نصرت خداوند در تحقق اهداف والای دین مبین اسلام به پرچمداری امام و ولی عالم و آدم حضرت مهدی (عج)»؛ «وَ لَیَنْصُرَنَ‏ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُه؛ و قطعاً خدا به کسى که او را یارى می‌کند، یارى می‌دهد»؛ «ایجاد فضای اُنس با قرآن با محوریت فعالیت‌های پژوهشی»؛ «بسترسازی برای تحقیق و پژوهش در امر آینده‌پژوهی مهدوی»؛ «دستیابی به فهم برخی وعده‌های خداوند در آخرالزمان و فهم چگونگی رفتار در قبال هر مقطع»؛ «تقویت بنیه علمی و معرفتی دانشجویان و حوزویان»؛ «استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویی و حوزوی برای ورود به موضوع مهدویت و آینده‌پژوهی» است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۵
0
0
باسلام ایمیل شون برای ارسال مقاله خطا میدهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
captcha