وزارت بهداشت، مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شد
کد خبر: 3707553
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

وزارت بهداشت، مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شد

گروه دانشگاه ــ مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدیر بخش دانشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی و برگزیده شد.

وزارت بهداشت، مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شد
به گزارش ایکنا؛ با رای اعضای شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدیر بخش دانشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزیده شد.

بنابر این گزارش، سال گذشته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مسئول بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بود.

در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش دانشگاهی که با حضور ۱۱ دستگاه دانشگاهی از جمله جهاد دانشگاهی، بسیج دانشجویی، وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دانشگاه فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم و معارف قرآنی برگزار می‌شود در قالب غرفه‌های مختلف دانشگاهی، آثار هنری و فرهنگی دانشجویان و اساتید با موضوع قرآن و عترت و همچنین محصولات و صنایع هنری نظیر تابلو نقاشی‌ها و کار‌های معرق در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های مشاوره با موضوع قرآن در طول برگزاری نمایشگاه قرآن در غرفه‌های بخش دانشگاهی دایر خواهد بود.

یادآور می‌شود، سه‌شنبه هفته جاری نخستین نشست بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم جهت هماهنگی‌ها و تبادل افکار، با حضور اعضای شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که در آن جلسه به دستگاه‌های دانشگاهی فرصت داده می‌شود که برنامه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه قرآن ارائه کنند.
captcha