آموزه‌های انقلاب را دربستری معنوی به جوانان بیاموزیم
کد خبر: 3689005
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

آموزه‌های انقلاب را دربستری معنوی به جوانان بیاموزیم

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاریاب گفت: آموزه‌های انقلاب را دربستری معنوی به جوانان بیاموزیم زیرا دشمن با جنگ نرم در منطقه وارد جنگ با ما شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، غلام‌عباس نکونام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاریاب دیروز دوشنبه، 16 بهمن در حاشیه جشنواره مالک اشتر در شهرستان فاریاب، با بیان اینکه بسیحیان پرچمداران اسلام ناب محمدی(ص) هستند، گفت: نباید اجازه داد که پرچم اسلام زمین بیفتد زیرا آن روز دیگرخبری از اسلام نیست.
وی با بیان اینکه اکنون ایران قدرتمندترین نیروهای نظامی را دارد، افزود: باید آموزه‌های انقلاب را دربستری معنوی به جوانان بیاموزیم زیرا دشمن با جنگ نرم در منطقه وارد جنگ با ما شده است.
نکونام با بیان اینکه وظیفه نسل اول انقلاب این است که نسل جدید انقلاب را توجیح کند، بیان کرد: امروز نظام اسلامی نیاز به مراقبت بیشتری دارد زیرا دشمنان باتمام قدرت در صدد براندازی نظام اسلامی و انقلاب هستند.
فرمانده ناحیه بسیج با اشاره به اینکه مقایسه انقلاب با دوران پهلوی نادرست و خطرناک است، اظهارکرد: وظیفه مسؤولان این است که دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید انقلاب آموزش داده و از مقایسه دوران انقلاب با دوران ستم‌شاهی بپرهیزند.
نکنونام به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تأکید کرد: اگر جوانان ما متوجه شوند که در زمان طاغوت چه ظلم وستم‌هایی در ایران وجود داشت بدون شک جوانان و نسل جدید ما قطعا از دوست‌داران نظام اسلامی و انقلاب می‌شوند.

captcha