آشنایی نسل آینده با ولی فقیه محور برنامه‌های بنیاد مهدویت
کد خبر: 3684909
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

آشنایی نسل آینده با ولی فقیه محور برنامه‌های بنیاد مهدویت

گروه معارف: آشنایی نسل آینده با ولی فقیه محور بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام محمود متوسل آرانی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) روز گذشته، سوم بهمن‌ماه در دیدار با امام جمعه یاسوج اظهار کرد: اولویت‌های آموزشی این بنیاد معرفت افزایی جامعه با جایگاه ولی فقیه و اهمیت وجود امام عصر(عج) به عنوان منجی عالم بشریت است که با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی این مامورت مهم در استان‌های کشور در حال انجام است.
وی نقش خانواده‌ها در کنار متولیان فرهنگی و دینی برای تربیت فرزندان صالح را خاطرنشان کرد و افزود: باید با آشناسازی جوانان با جایگاه رفیع ولی فقیه، راه نفوذ دشمنان اسلام که پیوسته در صدد تضعیف جایگاه ولایت هستند را مسدود کرد.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) از اهتمام بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) برای توسعه فرهنگ دینی در سطوح مختلف جامعه از جمله کودکان و خردسالان خبر داد و عنوان کرد: بخش قابل توجهی از مخاطبان برنامه‌های این بنیاد را کودکان و جوانان شکل می دهند.
همچنین، آیت الله حسینی، امام جمعه یاسوج نیز با تحسین برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این بنیاد در استان آن را فرصت ارزشمندی برای معرفت جامعه به امام زمان(عج) و نایب آن حضرت، ولی فقیه ذکرکرد.
وی افزود: مهدی فاطمه(عج) رسالت نهایی همه ی انبیاء الهی را که برقراری عدل در پهنه ی گیتی است تحقق می بخشد.
امام جمعه ی یاسوج تاکید کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) به عنوان یک ظرفیت معنوی تبیین فلسفه ظهور و تعمیق باورهای دینی را در اولویت خود قرار دهد.

captcha