ورود کاروان «شوق تلاوت» به جزیره قشم/ نوبت قرعه‎ها مشخص شد + عکس
کد خبر: 3684886
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

ورود کاروان «شوق تلاوت» به جزیره قشم/ نوبت قرعه‎ها مشخص شد + عکس

گروه مسابقات: قرعه‎کشی نوبت اجرای سومین دوره رقابت‎های شوق تلاوت شامگاه روز سه‎شنبه در جزیره قشم برگزار و طی آن نوبت اجرای گروه‎‌های سه‎گانه که در چهار سبک تلاوت می‎کنند، مشخص شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به جزیره قشم، تا بعدازظهر روز سه شنبه سوم بهمن ماه تمامی گروه‎های شرکت کننده در مسابقات شوق تلاوت از استان‎های مختلف وارد جزیر قشم شدند تا بعد از برگزاری برنامه توجیهی همه چیز برای آغاز این مسابقات در روز چهارم بهمن ماه مهیا شود.
بعد از ورود کاروان شوق تلاوت به جزیره قشم، مراسم قرعه کشی نوبت تلاوت شرکت کنندگان در این مسابقات برگزار و طی آن نوبت اجرای هر شرکت کننده درهر کدام از گروه ها مشخص شد.
همچنین در این مراسم علاوه بر قرعه کشی نوبت اجرای شرکت کنندگان، نکات آیین نامه ای این دوره از مسابقات برای شرکت کنندگان نیز تبیین شد. اهدای عبا به شرکت کنندگان برای اجرای تلاوت در زمان مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.
سومین دوره رقابت‌های شوق تلاوت با شرکت ۷۶ نفر از سوم تا ششم بهمن‌ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود. این مسابقات در سه گروه، «الف»، «ب» و «ج» و چهار سبک «مصطفی اسماعیل»، «شحات انور»، «منشاوی» و «عبدالباسط» برگزار می شود. تفاوت گروه های سه گانه در سابقه حضور آنها در طرح ملی تلاوت است.
داوری این مسابقات در بخش تجوید عباس امام جمعه، در بخش لحن غلامرضا شاه میوه و در بخش صوت نیز حمید هروی بر عهده دارند.

captcha