ادبیات دفاع مقدس سرشار از معنویات قرآنی است
کد خبر: 3684770
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
امیر گرامی:

ادبیات دفاع مقدس سرشار از معنویات قرآنی است

گروه ادب: رییس سازمان ادبیات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثاد و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اختتامیه جایزه کتاب دفاع مقدس با اشاره به برپایی بیست و یکمین دوره کنگره شعر دفاع مقدس در فصل بهار، تاکید کرد: ادبیات جنگ سرشار از معارف قرآنی است.

ادبیات دفاع مقدس سرشار از معنویات قرآنی است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)؛ امیر گرامی، رییس سازمان ادبیات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثاد و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اختتامیه جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس گفت: ماموریت حفظ آثار و ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در حوزه ادبیات است. کودک و نوجوان، نوقلمان، ناشران، نویسندگان و نهضت ترجمه از اهداف ماست.
وی ادامه داد: هیئت‌های اندیشه‌ورز برای بستر فکری تلاش می کنند. ۳۱ استان به پوشش ادبی می پردازند. استفاده از فضای مجازی در این راستا به کار گرفته شد.
امیر گرامی بر به روز کردن کتاب گویا تاکید کرد و افزود: حضور فعالی در نمایشگاه ها به ویژه در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و قرآن داشتیم. دفاع مقدس سرشار از معنویات قرآنی است. حضور در نمایشگاه فرانکفورت نیز در این راستا صورت گرفت.
وی اظهار کرد: ۲۰ دوره کنگره شعر برگزار شد و بیست ویکمین را در سه ماه اول سال برپا می کنیم. پایگاه جدید جامع دفاع مقدس هم برپا شده است.

captcha