حفظ حرمت ایام فاطمیه در ایام فجر/ افتتاح بیش از 6 هزار پروژه عمرانی و بهداشتی در روستاها
کد خبر: 3684666
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
در نشست خبری کمیته روستایی ستاد دهه فجر مطرح شد؛

حفظ حرمت ایام فاطمیه در ایام فجر/ افتتاح بیش از 6 هزار پروژه عمرانی و بهداشتی در روستاها

گروه جامعه: آیت‌الله عالمی با تاکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر از افتتاح بیش از 6 هزار پروژه عمرانی و بهداشتی در روستاهای سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیت‌الله عالمی، رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نشست خبری این کمیته گفت: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و این به معنای پختگی و بلوغ انقلاب اسلامی است بنابراین باید برنامه‌ها را به نحوی برگزار کنیم که شایسته باشد و در تشریح دستاوردهای انقلاب، بعضاً مطالبی را برای مردم مطرح کنیم که تا به حال به آن چندان پرداخته نشده است.

وی افزود: البته امسال، دهه فجر مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که تقارن نیکویی است زیرا انقلاب ما برخواسته از فرهنگ فاطمی بوده و دو رهبر آن یعنی امام راحل و آیت‌الله خامنه‌ای فرزندان فاطمه(س) هستند، لازم است در برنامه‌های دهه فجر، شادمانی‌ها به گونه‌ای ابراز شود که منافاتی با شان حضرت فاطمه(س) نداشته باشد.

آیت‌الله عالمی تاکید کرد: هر چه عمر انقلاب بیشتر شده، کینه دشمنان هم بیشتر شده است کما اینکه دیدید در چند روز گذشته پرچم جمهوری اسلامی که آرم «الله» دارد را سوزاندند، وظیفه اصلی ما در این ایام آن است که ضمن بیان دستاوردهای انقلاب و تجلیل از مقام شهدای راه انقلاب، زشتی رفتار دشمنان انقلاب اسلامی را هم تبیین کنیم چرا که تمرکز اصلی دشمنان استکباری ما، از بین بردن پشتوانه مردمی انقلاب است؛ در این هدف هم ابتدا ولی فقیه را هدف قرار داده‌اند، هم به شخصیت امام راحل(ره) حمله می‌کنند و هم به خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری. بنابراین باید در دهه فجر که گوش مردم بیشتر به رسانه‌ها حساس است اهمیت جایگاه رهبری را به عنوان ستون خیمه انقلاب تبیین کنیم و این نکته را جا بیندازیم که رساترین صدای انقلاب، صدای ولی فقیه است.

در ادامه این نشست دو ساعته که مشاور وزیر بهداشت هم در آن حاضر بود، فلسفی، جانشین کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر به تشریح جزییات برنامه‌های این کمیته پرداخت.

وی گفت: در مجموع بیش از 6 هزار پروژه عمرانی و بهداشتی در روستاهای سراسر کشور راه اندازی می‌شود.

یادآور می‌شود، طبق اعلام روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، برنامه‌های وسیع این وزارتخانه برای گرامیداشت ایام دهه فجر در روستاهای کشور در نشستی مجزا اعلام می‌شود.

captcha