نشست مدیران قرآنی مناطق آزاد در بندرانزلی برگزار شد
کد خبر: 3684545
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

نشست مدیران قرآنی مناطق آزاد در بندرانزلی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست تخصصی کارشناسان، مسئولان و مدیران امور قرآنی مناطق آزاد از روز گذشته، دوم بهمن‌ماه در منطقه آزاد بندرانزلی آغاز و تا 4 بهمن‌ماه ادامه دارد.

محمدرضا پورمعین، دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دومین نشست تخصصی کارشناسان و مسئولان و مدیران امور قرآنی از روز گذشته، دوم بهمن‌ماه، با حضور تمامی اعضا آغاز و تا چهارم بهمن‌ماه به میزبانی منطقه آزاد بندرانزلی در حال برپایی است.
وی ادامه داد: در این جلسه تمام مدیران و مسئولان به ارائه گزارش و عملکردشان طی سال 95 و 96 پرداختند. در این جلسه نسبت به آسیب‌ها و مشکلات‌های موجود، فرصت‌ها وتهدیدها و منابع مالی و انسانی و ساختار و تشکیلات اجرایی و طرح‌ها و برنامه‌های اتی بحث و گفت‌وگو شد.
پورمعین عنوان کرد: امروز نیز با حضور مسئولان قرآنی کشور از شورای توسعه فرهنگ قرآنی، معاونت قرآن و عترت ارشاد، شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن، خبرگزاری ایکنا، سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت آموزش و پرورش و سازمان دارایی نشستی با موضوع نحوه تعامل و تفاهم و همکاری با مراکز قرآنی مناطق آزاد انجام می‌گیرد.
دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور بیان کرد: ضمناً در برنامه‌های امشب، سوم بهمن‌ماه نیز بازدید از یکی از مؤسسات قرآنی فعال منطقه آزاد انزلی، قرار دارد.

captcha