انجمن خیرین قرآنی در زنجان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3683990
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

انجمن خیرین قرآنی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

‌سرپرست اداره دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از افتتاح انجمن خیرین قرآنی در استان زنجان خبر داد و گفت: برای اولین بار در سطح استان این انجمن راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهر نوشت: حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی از افتتاح انجمن خیرین قرآنی در استان زنجان خبر داد و افزود: برای اولین بار در سطح استان این انجمن راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: این انجمن همزمان با دوره آموزشی تفسیر کاربردی قرآن کریم روز پنجم بهمن‌ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و استاد بهرام پور شخصیت قرآنی کشوری افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همچنین در حاشیه افتتاح این انجمن هیئت‌مدیره انجمن هم انتخاب می‌شود.

بهبودی ابراز کرد: همدلی و هماهنگی در اجرای برنامه‌های قرآنی عامل مهمی در پیشبرد برنامه‌های قرآنی است و قرآن نقش اساسی در زندگی مردم دارد با افتتاح این انجمن مشکل اعتباری که در بحث قرآنی وجود دارد حل خواهد شد.

وی گفت: تلاش می‌شود تا در حد امکان از فعالیت‌های قرآنی حمایت شود و دنیای امروز نیازمند اخلاق قرآنی است و باید با عمل به دستورات قرآنی بتوانیم به جامعه آرمانی بشر دست پیدا کنیم.

سرپرست اداره دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: متولی اصلی برنامه‌های قرآنی در استان دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان است همچنین باید از حضور خیرین در پیشبرد اهداف و برنامه‌های قرآنی استفاده کرد.

بهبودی ابراز داشت: اگر به بحث قرآنی در جامعه توجه شود جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه گرفته می‌شود.

captcha