برگزاری دومین دوره رقابت‌های مؤسسه دارالتحفیظ
کد خبر: 3668810
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

برگزاری دومین دوره رقابت‌های مؤسسه دارالتحفیظ

گروه جلسات و محافل: اولین دوره از مسابقات صوت و لحن، تجوید و فصیح‌خوانی در موسسه دارتحفیظ القرآن الکریم با حضور 53 نفر از قرآن‌‌آموزان این موسسه به همراه والدین برگزار شد.

مسابقات قرآنی با حضور پرشور قرآن آموزان دارتحفیظ+عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین دوره از مسابقات صوت و لحن، تجوید و فصیح‌خوانی روز گذشته، دهم آذرماه از ساعت 14 الی 20 در موسسه دارتحفیظ القرآن الکریم واقع در خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران با حضور 53 نفر از قرآن‌آموزان این موسسه به همراه والدین برگزار شد.

این مسابقات که در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد، در هر رشته به تفکیک رشته و مقطع سنی از سه نفر اول هر رشته تقدیر به عمل آمد. داوران این دوره از مسابقات در بخش صوت و لحن آقایان حسن ابراهیم‌آبادی، غلامرضا کبیرسلطانی و محمد رمضانی‌فرد و در بخش تجوید و فصاحت مرتضی کریمی بودند.

مسابقات قرآنی با حضور پرشور قرآن آموزان دارتحفیظ+عکس

یادآور می‌شود، اختتامیه این دوره از مسابقات، روز سه‌شنبه، ۱۴ آذر مصادف با شب ولادت نبی مکرم اسلام(ص) به همراه جشنی با شکوه در موسسه دارتحفیظ القرآن الکریم از ساعت 17:30 الی 19 برگزار خواهد شد.

این مسابقات با اهدافی چون؛ ایجاد انگیزه برای قرآن‌آموزان سطوح مقدماتی و بالاتر و ایجاد فضای رقابتی برای همه سطوح و شناسایی استعدادهای قرآنی برتر موسسه برگزار شده است.


captcha