همایش مفاخر بزرگ در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار شود
کد خبر: 3656043
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
گرجی:

همایش مفاخر بزرگ در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار شود

گروه فرهنگی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای معرفی مفاخر و عالمان بزرگ شهرستان‌ها باید همایش مفاخر بزرگ برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران همایش آیت‌الله دهکردی اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی شهرستان‌های ما دارای مفاخر و عالمان بزرگ می‌باشد لذا لازم است در هفته فقاهت و مرجعیت همایش‌هایی برای معرفی مفاخر بزرگ برگزار شود.
وی با اشاره به تهاجم دشمن و نفوذشان در کشور افزود: دشمن برای نفوذ در کشور فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای دارد بنابراین باید نسل جوان از فعالیت‌های دشمن آگاه و آشنا شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقط ضعف و قوت برگزاری همایش آیت‌الله دهکردی بیان کرد: با توجه به اینکه کمیته‌های مربوطه از 9 ماه قبل از برگزاری همایش فعالیت خود را آغاز کردند لذا تبلیغات خوب در خصوص این همایش انجام شد به گونه‌ای تمامی مدارس استان با شخصیا این عالم بزرگ آشنا شدند.
گرجی خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌ها در فضی مجازی، حضور چشمگیر طلاب در همایش و گزارش‌های مختلفی که در سطح استان و حتی کشور از رسانه‌های مختلف منتشر شد از نقاط قوت این همایش بود به گونه‌ای که روزنامه‌های کشوری صفحات ویژه به نام این شخصیت چاپ کردند.
وی گفت: برگزاری این همایش سبب شد تا گامی در جهت ترویج فرهنگ فقاهت و مرجعیت در استا نبرداشته شود همچنین چاپ کتابچه "جایگاه فقاهت و مرجعیت" از استقبال خوبی برخوردار بود.

captcha