منتخبان جشنواره قرآنی «مرتلان نور» مشخص شد + صوت تلاوت‌ها
کد خبر: 3655725
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

منتخبان جشنواره قرآنی «مرتلان نور» مشخص شد + صوت تلاوت‌ها

گروه شبکه اجتماعی: شرکت‌کنندگانی از شهر‌های مشهد مقدس، تهران و اصفهان به عنوان نفرات برتر جشنواره قرآنی مرتلان نور، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره قرآنی مرتلان نور که با محوریت حفظ سوره‌های مبارکه واقعه و ملک همراه با طرح قرآنی1451 از خرداد ماه در فضای مجازی برگزار شده بود، به مرحله نهایی خود رسید.
روز گذشته 30 مهر ماه در کانال تلگرامی این جشنواره، اسامی منتخبان این مسابقه در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال منتشر شد. در مقطع سنی زیر 16 سال مصطفی یزدانی از مشهد مقدس و محمدمهدی مشگان از تهران و در مقطع سنی بالای 16 سال محسن ابوالحسنی از تهران و سیدمحمد آل‌داود از خوروبیابانک اصفهان، پس از ارزیابی توسط داوران به رتبه‌های برتر در این جشنواره دست پیدا کردند که برای اهدای جوایز، هدایا و لوح تقدیر به آنان تماس گرفته خواهد شد.
این جشنواره که به همت جامعةالقرآن واحد برادران شهرستان برگزار شده، سومین دوره از جشنواره‌های مبشر در فضای مجازی است که افرادی از شهرهای تهران، چالوس، ملارد، مشهد، قم، نهاوند، خوروبیابانک، اراک و زنجان در این جشنواره شرکت کردند.
مقاطع ارسالی به این جشنواره توسط آقایان علی‌اکبر حنیفی، هاشم روغنی، محمدجواد پناهی، محمدعلی دهدشتی، وحید مجتهدزاده، داوود جعفری، مصطفی یادگاری، مهدی ساعد، وحید نظریان، حسین شریفیان و محمد سلیمی مورد ارزیابی قرار گرفت و طبق آیین‌نامه جشنواره نفرات برتر انتخاب شدند.
در ادامه مقاطع نفرات برتر این جشنواره را می‌شنوید.
منتخبین «جشنواره قرآنی مرتلان نور» مشخص شد + صوت
مصطفی یزدانی از مشهد مقدس
کد

محمدمهدی مشگان
کد

محسن ابوالحسنی از تهران
کد

سیدمحمد آل‌داود
کد
captcha