رقابت 198 نفر در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در زنجان
کد خبر: 3631161
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

رقابت 198 نفر در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در زنجان

رئیس اداره امور قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 198نفر به مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان راه یافتند که طی امروز/چهارشنبه/ در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ایرنا نوشت: علیرضا بهرامی افزود: 73 نفر از برادران در هشت رشته قرائت، ترتیل، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، دعاخوانی و اذان در این مرحله با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: 64 نفر از خواهران نیز در همین رشته ها به غیر از دعاخوانی و اذان و تعدادی نیز در قالب گروه های تواشیح در مرحله استانی با یکدیگر رقابت می کنند.
بهرامی اظهار کرد: برگزیدگان استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به مرحله کشوری که شهریور ماه در ارومیه برگزار می شود، راه خواهند یافت.
رئیس اداره امور قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در این استان یک هزار و 523 نفر شرکت داشتند.
مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روزهای 14 تیر ( ویژه برداران) و 15 تیر ( ویژه خواهران) در زنجان برگزار شد.
captcha