موفقیت 5 فرهنگی لرستانی در جشنواره تجارب برتر تربیتی کشور
کد خبر: 3628248
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

موفقیت 5 فرهنگی لرستانی در جشنواره تجارب برتر تربیتی کشور

گروه فرهنگی: در ششمین جشنواره تجارب برتر تربتی غلامعلی ابوالفتحی حائز دریافت لوح تقدیر شد و بتول خسروی‌نژاد، روح‌الله کردستانی، محمد رنجبران و محسن شاهی‌جانی هم حائز دریافت لوح تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ذبیح‌الله عصمتی، رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش لرستان امروز، 17 مرداد در جمع خبرنگاران، از کسب 5 رتبه در ششمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد و گفت: غلامعلی ابوالفتحی حائز دریافت لوح تقدیر از معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش شد و بتول خسروی‌نژاد، روح‌الله کردستانی، محمد رنجبران و محسن شاهی‌جانی هم حائز دریافت لوح تقدیر از مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش شدند.
وی افزود: 12 اثر برگزیده استانی به وزارت ارسال شد که از میان این 12 اثر، 5 اثر به‌عنوان آثار برگزیده استان لرستان در سطح کشور معرفی شدند. 
عصمتی در ادامه از ظرفیت و توان بالای فرهنگیان لرستانی تجلیل کرد و ادامه داد: لرستان استعدادهای بالقوه فراوانی دارد و با استفاده از ظرفیت این فرهنگیان می‌تواند مسیر بالندگی و اعتلای آینده‌سازان کشور را بیش‌از پیش فراهم نماید.
وی در رابطه با اهداف تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود : تربیت دانش‌آموزان خودباور و خداباور غایت نهایی مجموعه تعلیم و تربیت است و این مهم با وحدت، همدلی، هم‌افزایی و مشارکت گروهی خانه و مدرسه امکان‌پذیر است‌.
captcha