آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن از فردا
کد خبر: 3627125
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن از فردا

رئیس اداره قرآنی اداره اوقاف استان تهران با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران گفت: این مسابقات از فردا ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه با حضور ۱۸۰ نفر در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام رحیم بابایی، رئیس اداره قرآنی اداره اوقاف استان تهران با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم استان تهران گفت: این مسابقات از فردا 16 تا 20 مرداد ماه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 180 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: منتخبان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که در شهریور ماه در ارومیه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه مسابقات در امام زاده سید جعفر و امام زاده حمیده خاتون باغ فیض برگزار می شود، اظهار کرد: بانوان در این دوره از مسابقات در روزهای 17 و 18 و آقایان در روزهای 19 و 20 با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره قرآنی اداره اوقاف استان تهران با اشاره به حضور داوران مطرح قرآنی در این مسابقات تصریح کرد: در این دوره 100 نفر از آقایان و 80 نفر از بانوان شرکت کرده اند این در حالی است که بخش بانوان بدون رشته اذان برگزار می شود.

وی با اشاره به رشته های این مسابقات تاکید کرد: این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، همخوانی، اذان، دعاخوانی، تواشیح، حفظ 5جز، 10جز، 20 جز و حفظ کل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بابایی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات در رشته تواشیح در روز 21 مرداد ماه در امام زاده حمیده خاتون برگزار خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بي نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۰
0
0
سلام / گفته بودند كه در رشته حفظ 5 جزء بعد از مرحله شهرستاني ديگر مرحله استاني ندارد ؛ چگونه ميشود نام رشته حفظ 5 جزء را براي مرحله استاني اورده اند.
بنده حقير در رشته مذكور در اداره شمالشرق تهران برگزيده شدم ولي ديگر موفق به مرحله ديگر نشدم.
captcha