برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمانشاه
کد خبر: 3593633
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
اعلام شد:

برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمانشاه

گروه فرهنگی: جلسه برنامه‌‌ریزی سی و پنجمین سالگرد عملیات بیت‌المقدس در کرمانشاه تشکیل و برنامه‌های این ستاد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، جلسه برنامه‌‌ریزی برگزاری برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد عملیات بیت‌‌المقدس در کرمانشاه برگزار شد.
مرادعلی محمدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد عملیات بیت‌‌المقدس در چهار روز برگزار خواهد شد.
وی افزود: شعار روز نخست سلح‌شوری پایمردی و ایثارگری و مدافعان حرم، دومین روز مقاومت ایثار و پیروزی، سومین روز مقاومت و پایداری و روز چهارم ولایت‌مداری، وحدت و معنویت خواهد بود.
محمدی در خصوص کمیته‌های ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالروز آزاد سازی خرمشهر در استان کرمانشاه گفت:  ایثارگران، فضای مجازی و اطلاع‌‌رسانی، ورزش و جوانان، فرهنگی و هنری، تشکل‌های مردم نهاد، روستایی و عشایری، مساجد و روحانیون، کارخانجات و اصناف، بانوان و فضاسازی و تبلیغات کمیته‌هایی هستند که برای اجرای برنامه‌های این سالگرد فعالیت خواهند کرد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در ادامه تشریح برنامه‌های این ایام به اجرای مراسم میثاق با شهدا در روز پنجشنبه چهارم خردادماه در مزار شهدا با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین فرماندهان نظامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در پنجم خردادماه در خصوص حماسه‌آزادسازی خرمشهر اشاره و عنوان کرد: مسئولان و فرماندهان در سخنرانی‌ها به فضیلت‌های ویژه ماه مبارک رمضان و نقش آن در خودسازی رزمندگان اشاره خواهند کرد همچنین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به‌میزبانی سپاه نبی‌اکرم(ص) بخشی از برنامه‌های این ایام است.
وی به تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از کارکنان ایثارگر به‌ویژه عملیات بیت‌المقدس توسط سازمان‌‌ها و نهادها، نصب  پرچم و آذین‌بندی اشاره و افزود: ریاست ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد را استاندار و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دبیری این ستاد را برعهده دارد.
یادآور می‌شود، مدیران و مسئولان ادارات در این ستاد عضویت دارند و در شهرستان‌ها اجرای مراسم به ریاست فرماندارن تشکیل می‌شود.
captcha