80 دانش‌آموز کرمانشاهی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه می‌یابند
کد خبر: 3591575
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کرم‌پور مطرح کرد:

80 دانش‌آموز کرمانشاهی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه می‌یابند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی مرحله استانی، 3هزار و 400 دانش‌آموز کرمانشاهی با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد 80 نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه خواهند یافت.

حمزه کرم‌پور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: 3 هزار و 400 دانش‌آموز کرمانشاهی در دو بخش دختران و پسران از 26 فروردین در قالب سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی مرحله استانی درحال رقابت با یکدیگرند.
راه‌یابی80 دانش‌آموز کرمانشاهی به مرحله کشوری مسابقات قرآن
وی با اشاره به اینکه مرحله استانی این مسابقات تا 7 اردیبهشت در کرمانشاه ادامه دارد، افزود: این دوره از مسابقات در بخش قرآن در رشته‌های«تفسیر، حفظ، قرائت، ترتیل و تحقیق» در بخش عترت در رشته‌های«نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی» و در بخش نماز در رشته‌های«انشاء نماز، اذان و احکام» برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به برگزاری مسابقات بخش آوایی مرحله کشوری در مشهد و بخش غیرآوایی در استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: 80 دانش‌آموز کرمانشاهی به مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی راه می‌یابند.
یادآور می‌شود، در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی این استان موفق به کسب پنج رتبه برتر کشوری شد.
captcha