تقدیر ستاد امر به معروف قم از مؤسسه قرآنی
کد خبر: 3591328
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

تقدیر ستاد امر به معروف قم از مؤسسه قرآنی

گروه فعالیت‎های قرآنی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم از فعالیت‎های مثبت مؤسسه قرآنی بانوان نورالیقین در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، مدیران موسسه قرآنی نورالیقین به منظور افزایش همکاری‎های مثبت این نهاد علمی و قرآنی با نهادهای دینی، با دبیر ستاد به معروف و نهی از منکر استان قم دیدار کردند.
در این جلسه که 29 فروردین برگزار شد حجت‎الاسلام والمسلمین معرفت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، از دغدغه‎مندی مؤسسه نورالیقین درباره اجرای فریضه امر به معروف تشکر کرد.
وی افزود: دنیای امروز دنیایی است که باید در حال تعریف شود و به همین خاطر باید ملاحظات این دنیا را در برنامه‎های دینی به خصوص امر به معروف و نهی از منکر لحاظ کنیم.
معرفت بیان کرد: از برنامه‎های شاخص ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان می‎توان به برگزاری طرح آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد.
وی گفت: امر به معروف باید ابتدا در خانه و خانواده و سپس در سطح جامعه اجرا شود؛ در این مسیر و در عرصه اجتماعی نیز باید از ابزارهای لازم از جمله مباحث قضایی نیز در صورت لزوم استفاده کرد.
سرکار خانم آل مرتضی مدیرعامل موسسه قرآنی نورالیقین نیز در این جلسه با بیان این مسئله که در مکان های عمومی تلاش زیادی برای اجرای این فریضه نمی‎شود، بیان کرد: مسئولان در ادارات و اماکن عمومی باید در این زمینه تلاش کنند؛ امر به معروف ابتدا باید به یک قانون تبدیل شده و سپس برای آن فرهنگ سازی شود.

captcha