عرضه کتب عربی و فارسی قرآنی مؤسسه امام صادق(ع) در نمایشگاه کتاب قم
کد خبر: 3577996
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

عرضه کتب عربی و فارسی قرآنی مؤسسه امام صادق(ع) در نمایشگاه کتاب قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: کتب قرآنی مؤسسه فرهنگی امام صادق(ع) در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم به دو زبان فارسی و عربی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، مؤسسه امام صادق(ع) از جمله مؤسسات علمی و فرهنگی است که در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم حضور یافته است.
بخشی از آثار این مؤسسه علمی و فرهنگی و مذهبی را آثار قرآنی تشکیل می‎‏دهند که با استقبال خاص مخاطبان این مؤسسه نیز همراه بوده است.
از جمله آثار این موسسه می‎توان به فی بلد ذکریات، اهل بیت(ع) سماتهم و حقوقهم فی‎القرآن، التوحیدو الشرک، حوارات المفتوحه، راسیل و مقالات(100جلد)، الشئون الاقتصادیه فی نصوص الکتاب و السنه، فتنه التکفیر و فی ضل اصول الاسلام اشاره کرد.
النفاق و المنافقون فی القرآن الکریم، منتخب من التفسیرالموضوعی فی البحارالانوار، منیه الطالبین فی تفسیر القرآن المبین و الوهابیه فی المیزان از دیگر کتبی است که با موضوع قرآنی در این غرفه عرضه شده است.
از جمله آثار قرآنی فارسی این مجموعه نیز می‎توان به اسما و صفات خداوند در قرآن، تفسیر صحیح آیا مشکله قرآنی، پیشوایی از نظر اسلام، ثقل اکبر، حکمت، عرفان و قرآن، سیمای انسان کامل در قرآن و ولایت تشریعی و تکوینی در قرآن مجید اشاره کرد.
گفتنی است این نمایشگاه امشب در مجتمع ناشران قم به کار خود پایان می‏‎دهد.
captcha