راه‌اندازی خانه هويت و تمدن اسلامي در قم
کد خبر: 3523783
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

راه‌اندازی خانه هويت و تمدن اسلامي در قم

گروه اجتماعی: سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشی شهرداري قم گفت: تيمي از جوانان حوزوي دانشگاه فعال شده تا برنامه‌ريزي‌هاي لازم در خصوص راه‌اندازي خانه هويت و تمدن اسلامي و حركت در مسير اهداف آن را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا( از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدرسول موسوی‌نژادیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شكل‌گیری تمدن نوین اسلامی اظهار كرد: در این زمینه در مجموعه سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم برنامه‌هایی تدارك دیده شده تا بتوان در حد توان گام‌هایی در زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی برداشت.
وی با بیان اینكه در صدد راه اندازی خانه هویت و تمدن نوین اسلامی هستیم، تصریح كرد: تیمی حوزوی دانشگاهی فعال شده تا برنامه ریزی های لازم در خصوص شكل‌گیری این خانه و حركت در مسیر اهداف آن را انجام دهد.
سرپرست سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم اضافه كرد: ساختمانی برای راه‌اندازی خانه هویت و تمدن نوین اسلامی تجهیز و آماده سازی شده و به زودی شاهد شكل‌گیری این مجموعه در شهر قم خواهیم بود.
وی در ادامه توسعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی، هنری شهرداری قم در زمینه شعر و ادبیات را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به اینكه فعالیت‌های این حوزه در شهر قم بسیار گسترده است، درصدد راه‌اندازی مركزی با محوریت شعرا هستیم.
موسوی‌نژادیان گفت: در این زمینه با محوریت یكی از اساتید برجسته در صدد راه‌اندازی خانه شعر و ادب استان هستیم كه می‌تواند ظرفیت خوبی را برای شعرا ایجاد كند.
وی با تاكید بر اینكه قم در زمینه شعر و ادبیات فارسی از ظرفیت‌ها و استعدادهای شگرفی برخوردار است، تصریح كرد: شهرداری قم درصدد گسترش فعالیت‌های خود در بخش شعر و ادبیات است و در این زمینه ضمن راه‌اندازی خانه شعر و ادب برنامه‌های دیگری نیز در دستور كار خواهد بود.

captcha