تربت‌حیدریه؛ میزبان رقابت‌های قرآنی دانشگاه آزاد شهرهای خراسان رضوی
کد خبر: 3492758
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

تربت‌حیدریه؛ میزبان رقابت‌های قرآنی دانشگاه آزاد شهرهای خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از برگزاری مرحله استانی بیست‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاه ازاد اسلامی استان در تاریخ 19 اردیبهشت‌ماه در تربت حیدریه خبر داد.

رمضان‌علی عدالت‌خواه، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی از برگزاری مرحله استانی بیست‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاه ازاد اسلامی استان در تاریخ 19 اردیبهشت‌ماه در تربت حیدریه خبر داد.
وی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، اظهار کرد: متسابقان در رشته‌های ترتیل، قرائت، اذان، حفظ 10، 20 و کل قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
عدالت‌خواه یادآور شد: مرحله استانی بیست‌و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اساتید، دانشجویان و کارکنان ویژه بانوان و آقایان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با بیان اینکه مرحله شهرستانی بیست‌و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاه آزاد بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله شهرستانی در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.
وی با اشاره به این مطلب که نفرات اول هر رشته مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه‌پیدا خواهند کرد، ابراز کرد: این مسابقات یک روزه خواهد بود و در پایان مسابقات، مراسم اختتامیه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان هر رشته برگزار می‌شود.
مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با اشاره به زمان برگزاری مرحله کشوری این دوره از مسابقات، بیان کرد: هنوز مکان و زمان برگزاری مرحله کشوری بیست‌و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاه آزاد مشخص نیست.
captcha