اجرای گروه تواشیح بین‌المللی معراج در مراسم تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3484042
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

اجرای گروه تواشیح بین‌المللی معراج در مراسم تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه معراج استان قم در آستانه حلول سال جدید در بارگاه مقدس حضرت معصومه (س) به اجرای برنامه مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

سید محمد موجانی، سرپرست گروه مدیحه سرایی بین‌المللی معراج قم در گفت و گو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: گروه معراج استان قم در آستانه حلول سال جدید در بارگاه مقدس حضرت معصومه (س) به اجرای برنامه مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

وی افزود: انشا الله در آستانه تحویل سال نو، با دعوت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، در جمع میهمانان حریم آل الله حضور خواهیم یافت و آثار فاخر و به یادمادنی را تقدیم حضورشان خواهیم کرد.

وی گفت: ویژه برنامه تحویل سال حرم مطهر حضرت حضرت معصومه (س) با اجرای گروه معراج قم آغاز و با تلاوت قاری نوجوان قرآن کریم جناب آقای جان نثاری از اصفهان و سخنرانی حجت الاسلام میرباقری و قرائت دعای توسل توسط مداح اهلبیت، حاج احمد شمس تا لحظه تحویل سال ادامه می یابد.پایان بخش این ویژه برنامه، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب پس از تحویل سال خواهد بود.

موجانی با بیان اینکه نسخه دوم آلبوم تمنای دل گروه معراج قم مراحل پایانی تدوین خود را می گذراند گفت: به لطف خداوند متعال و عنایات بانوی کرامت ، اعضای گروه معراج قم طی چندین جلسه فشرده موفق به ضبط بخش دیگری از این مجموعه شدند که در آغازین لحظات سال 1395 از طریق کانال تلگرام این گروه به آدرس @merajqom و سایت این گروه به آدرسwww.meraj-group.ir منتشر خواهد شد.

موجانی تاکید کرد: ان شاالله در آینده نزدیک نسخه کامل این مجموعه که به سفارش سیمای قرآن تهیه شده است منتشر و در پایگاه اطلاع رسانی گروه معراج قم منتشر خواهد شد.

وی اظهار کرد:در این برنامه آقایان امیربهادر رحمانی، مهدی حسن نژاد، محمدحسین فراهانی، مهدی غریبی، اسحاق عبداللهی، علیرضا محمودی و سیدمحمد موجانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت و بلافاصله بعد از اجرای گروه فایل صوتی قطعات اجرا شده در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

captcha