مسئولان اوقاف ظرفیت حضور نوجوانان در مسابقات قرآن را غنیمت بدانند
کد خبر: 3455240
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
عزتی:

مسئولان اوقاف ظرفیت حضور نوجوانان در مسابقات قرآن را غنیمت بدانند

گروه فعالیت‌های قرآنی: به لحاظ نوع مستمعین و شور و هیجان، مسابقات استانی بهتر از برنامه‌ کشوری بود و این خودش یک نکته‌ی قابل ملاحظه‌ای برای مسئولین محترم سازمان اوقاف است.

زهره عزتی، کارشناس مجری بخش بانوان سی و هشتمین دوره‌ مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: طبق تأکیدات رهبری باید زندگی بر محور قرآن داشته باشیم.
وی ادامه داد: هفده سال است که در محافل قرآنی در خدمت دوستان هستم و اجراهای مختلف خصوصا اجرای برنامه های قرآنی را برعهده داشتم و همچنین در صداوسیما و مشاوره تخصصی در آموزش و پرورش ارائه می کنم.
این کارشناس قرآنی درباره تاثیر قرآن در روند زندگی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تفحص قرآن و قرار دادن آن در زندگی تان من نیز بر حسب گرایش تخصصی خودم که روانشناسی است، آن را بر مدار رفتار به سبک اسلامی قرار دادم و حتما هر کس که گرد قرآن می‌چرخد، قرآن حافظ آن خواهد بود.
عزتی افزود: مقام معظم رهبری تاکید بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی داشتند و بخش اسلامی آن طبعاً باید بر محور قرآن باشد ولی متأسفانه الآن کمتر شاهد این مسئله هستیم و امیدواریم با ظهور حضرت حجت(عج) مرتفع شود.
وی که خود حافظ هجده جزء قرآن است در ارزیابی این دوره از مسابقات اظهار داشت: احساسم این است که در دوره‌ی سی و هشتم، دوستان حافظ‌مان کمتر حضور پر رنگی دارند اما دوستان قاری، در بخش تحقیق و ترتیب بحمدلله کارشان بهتر و حضورشان پر رنگ‌تر بود.
این مشاور مذهبی در ادامه گفت: چون اجرای دوره‌ی مسابقات کشوری را بر عهده داشتم، می‌خواهم بگویم به لحاظ نوع مستمعین و شور و هیجان برنامه، برنامه‌ی استانی بهتر از برنامه‌ی کشوری بود و این خودش یک نکته‌ی قابل ملاحظه‌ای برای مسئولین محترم سازمان اوقاف است.
عزتی در انتها با آرزوی تربیت فرزندان قرآنی گفت: خود را حقیرتر از آنی می بینم که بخواهم توصیه‌ای داشته باشم اما امیدوارم که خداوند متعال، به همه‌ی ما توفیق دهد که فرزندانمان را قرآنی بزرگ کنیم و قرآن حافظ و نگهبان و نگهدار همه‌ی ما باشد.

captcha