تعدیل نگاه سیاسی لازمه توسعه استان است
کد خبر: 3273285
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

تعدیل نگاه سیاسی لازمه توسعه استان است

گروه سیاسی:خطیب جمعه شهرکرد گفت: برای توسعه استان نگاه سیاسی غالب بر همه امور در استان باید تعدیل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام 18 اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با یادآوری برگزاری گردهمایی بزرگ مجمع فعالان موثراستان برای اولین بار در تاریخ این استان اظهارکرد: این گردهمایی بزرگ راه جدیدی را جلوی پای استان قرار داد و امید و نشاط قابل توجهی به مردم بخشید.

وی ضمن اشاره به اینکه متاسفانه استان چهارمحال و بختیاری بیش از حد سیاسی است، به حاکم کردن نگاه سیاسی به این حرکت مهم از سوی برخی افراد اشاره کرد و گفت: از آن‌جا که نگاه سیاسی در این استان بر تمام امور غالب است به این حرکت مهم نیز قبل از همایش و سپس بعد از آن نگاه‌ها و تحلیل های سیاسی حاکم شد که متاسفانه برخی از تحلیل‌ها نیز مناسب نبود.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه برای توسعه استان باید این نگاه سیاسی غالب بر همه امور تعدیل شود تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نه یک انقلاب سیاسی، اقتصادی و عمرانی بلکه یک انقلاب فرهنگی است و سیاست و  توسعه آبادانی ما نیز از فرهنگ ما نشئت می‌گیرد.

وی تاکیدکرد: همان گونه که بارها اعلام کردیم، جمع کردن و همسو کردن تمام فعالان و افراد تاثیرگذار با نگاه ها و سلایق مختلف با هدف رونق و پیشرفت همه جانبه استان هدف اصلی از برگزاری این گردهمایی بود.

امام جمعه شهرکرد با یادآوری محرومیت ها و عقب ماندگی های فراوان استان در عرصه های مختلف، تصریح کرد: اگر چه مرکز استان با مراکز استان های دیگر قابل مقایسه نیست اما در عین حال از امکانات اولیه برخوردار است اما مناطق فراوانی در استان وجود دارند که در تامین امکانات اولیه خودشان از جمله آب، بهداشت، راه، تغذیه و مدرسه و امکانات دیگر محروم هستند بنابراین آیا با چنین شرایطی توسعه و ارتقاء استان از این شرایط جزء ضرورت ها نیست؟

captcha