نخستین شرط تحقق اقتصاد مقاومتی تلف نکردن فرصت‌هاست
کد خبر: 3127924
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
شهردار شیراز:

نخستین شرط تحقق اقتصاد مقاومتی تلف نکردن فرصت‌هاست

گروه اجتماعی: پاک‌فطرت با تأکید بر لزوم اجرای منویات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: امروز همه باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم و اولین شرط اقتصاد مقاومتی تلف نکردن فرصت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علی‌رضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز امروز، 23 فروردین‌ماه در دومین روز از همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای شهر شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:‌ امروز همه باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم و اولین شرط اقتصاد مقاومتی تلف نکردن فرصت‌ها است.

وی بیان اینکه حداقل زمان کار در سطوح مدیریتی شهرداری شیراز 12 ساعت است، گفت: تلف نکردن فرصت‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت باید در تمام سطوح دستگاه‌های دولتی تسری داشته باشد.

پاک‌فطرت همچنین، با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی»، گفت: دولت و ملت در ایران اسلامی جدای از هم نیستند، امروز به‌واسطه خون شهدا و حضور رهبر معظم انقلاب، شاهد وجود انسجام و وحدت در جامعه هستیم.

شهردار شیراز در عین‌حال بر لزوم همدلی و همزبانی بیشتر دولت و ملت تأکید و اضافه کرد: امسال را با میلاد حضرت فاطمه(س) و اولین همایش شهرداری را با تجلیل از مادران و همسران شهدا آغاز کردیم و به حتم برکت امسال بیشتر از گذشته خواهد بود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا به‌دلیل تعدد آنان و نبود فضای وسیع مناسب، طی دو روز از سوی شهرداری شیراز برنامه‌ریزی و انجام شد، گفت: همه ما مسئولان بر خود می‌بالیم که خدمت‌گذار شهدا و خانواده آنان هستیم.

وی تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که وظیفه از دوش خانواده شهدا برداشته شده است، انتظاری که از خانواده شهدا داریم، بیش از دیگر شهروندان است، خانواده شهدا باید با تلاش و زحمت خود متولیان نظام اسلامی را به کار و فعالیت دلگرم‌تر کنند.

شهردار شیراز با بیان اینکه شهدا از شجاع‌ترین،‌ باهوش‌ترین و فداکارترین انسان‌ها بوده‌اند، گفت: امروز داعش و گروه‌های تروریستی جرات ورود به خاک ایران را ندارند، زیرا آنان تجربه هشت سال دفاع مقدس را به‌خاطر دارند.

پاک‌فطرت تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس هم سربازان و نیروهای داوطلب حداقل 15 کشور جهان در قالب ارتش عراق مقابل ایران اسلامی صف‌آرایی کرده بودند و شکست خوردند.

وی ادامه داد: همین داعش که امروز مشاهده می‌کنیم افرادی از انگلیس و فرانسه و سایر کشورهای جهان عضو آن هستند، مانند ارتش بعثی عراق در دوران دفاع مقدس است و آنان می‌دانند که در این سوی مرزهای جمهوری اسلامی جوانان باغیرت مسلمان و پیروان حضرت اباعبدالله(ع) در مقابلشان هستند و هیچ هراسی از آنان ندارند.

captcha