برنامه‌های کمیته امور قرآنی ستاد دهه‌فجر رباط کریم تشریح شد
کد خبر: 2772398
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

برنامه‌های کمیته امور قرآنی ستاد دهه‌فجر رباط کریم تشریح شد

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم، برنامه‌های کمیته امور قرآنی، امور مساجد و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم برنامه‌های اجرایی کمیته امور قرآنی، امور مساجد و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر این شهرستان را به مناسبت سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد.

وی ضمن اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این دهه به بهترین نحو ممکن، تأکید کرد و افزود: به مناسبت فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به تشکیل کمیته‌های مختلف در این شهرستان و در جهت شناساندن بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرزندان و به‌ویژه جوانان و نوجوانان، مراسم و برنامه‌های متنوعی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: به این مناسبت برنامه‌هایی همانند حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ‌و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری گفتمان دینی با موضوع جوان و انقلاب اسلامی و وحدت از دیدگاه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد و هیئت‌ها، اعزام مبلّغ به مساجد و ادارات، توزیع اقلام فرهنگی دهه فجر، برگزاری مراسم ختم قرآن در مؤسسات و خانه‌های قرآنی، آذین‌بندی و برنامه‌های متنوع دیگر در این ایام برگزار می‌شود.

جلیلی یادآور شد: همچنین یک کارگاره مهارت‌های زندگی و اخلاق قرآنی در آستانه فرارسیدن دهه فجر برگزار خواهد شد. مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم، اظهار کرد: دهه مبارک فجر را باید هرچه باشکوه‌تر برگزار و گرامی‌داشت و امیدواریم دیگر ادارات در این زمینه فعال باشند و برنامه و عملکرد خوبی از خود در این دهه به جای بگذارند. این برنامه‌ها، از 12 بهمن‌ماه جاری آغاز می‌شود.

captcha