برگزاری دوره‌های جدید آموزش قرآن در مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس
کد خبر: 1392621
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

برگزاری دوره‌های جدید آموزش قرآن در مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های جدید آموزش قرآن در سطوح مقدماتی و تکمیلی ویژه قرآن‌آموزان در تمامی مقاطع سنی در مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس برگزار می‌شود.

فاطمه کبیری‌نژاد، مدیرمسئول مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: دوره‌های جدید آموزش قرآن از 17 فروردین‌ماه در سطوح مقدماتی و تکمیلی ویژه قرآن‌آموزان در تمامی مقاطع سنی در مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس آغاز شده است و به‌مدت سه ماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از جمله این کلاس‌های آموزشی می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ قرآن اشاره کرد که با حضور 17 قرآن‌آموز برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها به حفظ جزء 29 قرآن می‌پردازند.

کبیری‌نژاد عنوان کرد: آموزش روخوانی و روانخوانی و ترجمه و مفاهیم قرآن نیز از دیگر کلاس‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی است که به ترتیب با حضور 16 و 25 قرآن‌آموز برگزار می‌شود.

مدیرمسئول مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های مهد قرآن نیز در دستور کار این مؤسسه قرآنی قرار دارد و این کلاس‌ها ویژه قرآن‌آموزان در مقاطع سنی 4 تا 6 سال برگزار می‌شود.

captcha