15 اسفند؛ آخرین مهلت تقاضا برای اجرای نمایش در حوزه هنری
کد خبر: 1381321
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
با محور موضوعات دینی و ارزشی؛

15 اسفند؛ آخرین مهلت تقاضا برای اجرای نمایش در حوزه هنری

گروه هنر: مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری آخرین مهلت تقاضای گروه‌های نمایشی دینی و ارزشی برای اجرای عموم سال 93 را پنجشنبه 15 اسفند اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، هنرمندان فعال و گروه‌های شناخته شده تئاتری که در طول یک دهه اخیر فعالیت مؤثر و مستمر تئاتری داشته‌اند تا 15 اسفند فرصت دارند تا تقاضای خود را برای اجرای عموم نمایش در سال 93 با موضوعات دینی و ارزشی به این مرکز ارسال کنند.
مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با هدف حمایت و ایجاد فرصت  برای گروه‌ها و هنرمندان فعال تئاتر و به منظور تکمیل ظرفیت اجرای عمومی سالن‌های خود این فراخوان را اعلام کرده است و لذا آثار نمایشنامه‌نویسان ایرانی با موضوعات «ارزش‌های دینی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خانواده الگوی ایرانی»، «ادبیات کهن اسلامی و ایرانی» و «چشم‌انداز ایران 1404» در اولویت پذیرش قرار دارند.
این گزارش حاکی است پس از انتخاب آثار نمایشی برای اجرای عموم سال 93 در تالارهای نمایشی حوزه هنری، به انتخاب کارشناسان مرکز، 5 اثر به بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» راه خواهند یافت.

 

captcha