شرط موفقیت اجرای امر به معروف، پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن است
کد خبر: 1368504
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۶
فرمانده انتظامی فارس:

شرط موفقیت اجرای امر به معروف، پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن است

گروه اجتماعی: شرط موفقیت در انجام امر به معروف و نهی از منکر،‌ پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مسؤل در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی فارس عصر پنج‌شنبه، 10 بهمن در دیدار با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: در انتظامی استان فارس بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری، فرمانده ناجا و وظایف مشخص شده در قانون برای پلیس، ‌سعی داریم کار را به نحو مطلوب انجام دهیم و با همکاری و حضور مردم مقدمات آرامش و آسایش جامعه را فراهم کنیم.
وی، یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های امروز جامعه را توجه به مسائل اخلاقی دانست و افزود: در این راستا اساسی‌ترین کار انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و شرط موفقیت در انجام این فریضه الهی،‌ پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مسؤل در این زمینه است.
سجادیان، از ارشاد 85 هزار نفر در خصوص امر به معروف و نهی از منکر توسط پلیس فارس طی 10 ماهه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود مسؤلیت دستگاه‌های متعدد در زمینه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، همه نگاه‌ها به سمت پلیس معطوف شده است، در صورتی که در آخرین مرحله که برخورد است پلیس باید ورود پیدا کند.
فرمانده انتظامی فارس در ادامه اظهار کرد: با تعامل بسیار خوب پلیس و دادگستری در استان فارس، با مخلان نظم ، امنیت و آسایش مردم و اشرار با جدیدت برخورد شده است.
وی، نبود مکان برای نگهداری معتادن را یکی از موارد جرم‌زا در جامعه دانست و افزود: وجود معتادان پرخطر در سطح شهر علاوه بر خدشه‌دار کردن چهره زیبای شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)، سبب بروز سرقت‌های خرد نیز می‌شود، لذا پیش‌بینی مکانی برای نگهداری این افراد ضروری است.

captcha